divendres, 6 de maig del 2016

Club de lectura amb sorpresa!

I de nou ens hem trobat!!

Aquesta vegada hem comentat el llibre "Los Mimpins" i la veritat és que no ens ha agradat massa... aish!! De fet també és normal que hi hagi algun llibre que no ens acabi de fer el pes. Així que podem dir que li hem trobat manca d'acció i aventures. Un llibre, potser, massa simple per els nens i nenes que participen al club.

De totes maneres, ho hem passat genial, com sempre, i hem felicitat al Víctor que feia 11 anys!! Felicitats de nou!!! I gràcies per aquestes llaminadures tant bones!!! Mmmmmm!!!

Ah! I també hi ha hagut sorpresa! Les primeres cartes de resposta dels nostres amics del Club de Lectura Infantil de Vidreres. Quina emoció!! Avui han tingut feina a llegir i a contestar... ben entretinguts han estat.

Mireu quines cartes més maques!



I mireu quins nens i nenes més guapissims!





Los mimpims

Resumen


Billy está cansado de su rutina. A él le gustaría ser un explorador e investigar el bosque que hay cerca de su casa, El Bosque del Pecado. Su madre no le deja ir, y para asegurarse de eso, todo el rato le pregunta que qué está haciendo, a lo que nuestro protagonista Billy responde que se está portando bien. Pero Billy se ha cansado del portarse bien, y un día se escapa al Bosque del Pecado. Al principio Billy tuvo un poco de miedo, ya que se acordaba de las bestias que decía su madre que habitaban en ese lugar: los colmisangrudos, los cuernoclavantes, los horritrozontes, los lenguavenenos, y el peor de todos ellos, el terrible chupasangres-arrancadientes-mascapedruscos-escupijante. Su madre le contaba que el escupijante chorros de humo ardiente por el morro enormes, y no fue menos que enorme el susto que se llevó Billy al encontrar a esta criatura en el Bosque del Pecado. Aunque el susto que se pegó no es comparable con la sorpresa que se llevó al encontrarse a unos seres diminutos que viven en los árboles: los Mimpins.

Ficha Tecnica

Autor/a: Roal Dhal
Editorial: Alfaguara
Páginas: 91
Edad recomendada: A partir de 8 años



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DIGUES LA TEVA!!